i en annan världsdel

skolan var väl okej.
inte min dag idag bara lixom.
jag kom hem från skolan halv fem, haha.
jag satt & pratade med lund pojken en hel del.
han är bra.
även om han gör så jag får ooont. :(
när jag kom hem typ dog jag på soffan.
sen datorn, och jag sitter fortfarande här.
jag har inte ätit någonting idag, &samma sak igår typ.
men, jag har ingen aptit..
det går nog över snart får vi hoppas. :)
nu ska jag ut med vovven på en långpromenad.
det blir brabra.
ni får mer än gärna smsa.

ja lovar dig, att om han dissar dig, känner han inte dig överhuvudtaget, han vet isf inte vd han missar, du är en underbar tjej som är fin, snäll, söt omtänksam, och du är säkert värd mkt bättre.. det lovar ja, <3

puss på er.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback