grattis hjärtat!

idag är det ingen vanlig dag, för idag är det hannas födelsedag!
15 år = byxmyndig (KÖRHÅRT!) & slääääng hjälmen förfan :DD. hihi.

gumman, du är mitt allt.
jag skulle inte vart den jag är idag utan dig.
dag som natt vet jag att du finns där för mig.
du ska bara veta hur mycket det betyder för mig.
hannii,du är den bästa jag har haft sen vi lärde känna varandra riktigt bra.
jag ångrar inte en sekund av att vi lärde känna varandra,
för hjärtat,du är helt otrolig.
det finns ingen som dig och jag älskar dig för just den du är.
&du ska veta att jag tycker du är en av dom finaste jag känner.
även om du inte tror på det, så tycker jag verkligen det.
hanna wetterling, bästa vän, tvillingsjäl.
jag älskar dig mest av allt som existerar på denna jord.
du är världsbäst.
då,nu&föralltid hand i hand genom allt.
tillsammans är vi oslagbara.
hannii(L)fannii



Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAHAHAHA OMG, några hade ringt min pappa från fridaskolan du vet där vid ingela? :o och frågat om dom fick använda en bild på oss när vi diskar och göra en katalog?! från typ 7an?! jag döööör hahahahahahahahahahaha! fuck no säger jag bara, har dom hört av sig tillrey ellernått?! ;O<3

2010-01-26 @ 13:03:16
Postat av: fannii

Erika: HAHAHAHHAHAHAA, vaaa? xDD

hahahahahhaha, vafaaaan, ! ^^

jomen klart som fan dom får en bild när vi diskar, HAHA! :DD

dom har inte sagt någonting till mig ? ;oo

<3

2010-01-26 @ 13:26:51
URL: http://fannypetrine.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag älskar dig så otroligt mycket.

du ska veta hur varm jag blev i hjärtat av att läsa den texten , du är helt otroligt mega bra ska du veta.

tvillingsjälar och bästa vän ,

du är den fina tvilling själen och jag den fula tvillingsjälen men tillsammans funkar det allt ,

tillsammans är vi oslagbara och hand i hand livet ut

<3333333333333333

2010-01-26 @ 19:19:37
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback