1 månad med bästa.



1 månad med min pojke.
tiden har bara runnit iväg,
det känns som att det bara var några dagar sen det blev du och jag.
och jag ångrar verkligen ingenting,
för tiden med dig är den bästa som finns & du får mig att känna mig så trygg.
du är världens bästa älskling.
jag är världens lyckligaste flicka som har dig.
fanniihjärtaadam. sådetskava.
och även om du typ är sveriges blondaste kille så tycker jag om dig galet mycket ;)
- "vad är high-five?" hahahaha.
jag älskar dig,
adam eriksson.
 (L)

Kommentarer
Postat av: Millan.

GRATTIS!!! :DDDDD

Ni är så söta tillsammans! :D

2010-02-28 @ 11:08:55
URL: http://millanwallin.blogg.se/
Postat av: adaaaam :)

hihi, du har rätt till 110%, tiden med dej är bääst.

älskar dej hur mycket som helst. (L)

<3333333

2010-02-28 @ 14:17:20
Postat av: Josefin

Grattis älskling! (L)

2010-03-01 @ 13:03:49
URL: http://granstroms.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback