pusspådagen.

hejjigen.
har väl vart mest snabba inlägg idag..men så får det bli ibland.
emelie&malin gick precis hem.
vi har haft en suuuperbra dag!
jag och malin vaknade typ halv 11, då kolla vi på OS och sen åt vi frukost.
efter det fixade vi oss och så och åkte med bussen till resecentrum där vi mötte emelie.
vi gick först till ungdomsmottagningen, sen vidare till lindex och sen in på CK's där vi köpte godis& bomba,haha(a)
och sist gick vi till Italia och köpte en pizza som vi tog med oss på bussen hem,hahahaha, alla kolla på oss ^^ 
när vi kom hem åt vi pizzan inne i vårat badrum,HAHAHAHA. fyfan,så jävla kul.
vi satt där inne mitt på golvet som om det vore helt normalt.
emelie: -" man måste ju prova något nytt, så varför inte äta inne i badrummet? =D" .
haha,ahhhja,när vi ätit gick vi upp på mitt rum och flumma med datorn, spela tv-spel och kolla på "järngänget",
absolut världens kassaste film! men emelie ville se den så ah,det blev så ändå . -.-
dom åkte hem vid 20.30.
jag älskar er så otroligt mycket mina bästa vänner, ni är så sjukt bra. (L)

jag vet att ni gillar bilden ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför laddar du inte upp bilder på dig och din kille tsm? är ni inte ihop längre?

2010-02-25 @ 22:12:22
Postat av: fanny

anonym:

det kommer bilder! jo,det är vi.

2010-02-25 @ 22:19:35
URL: http://fannypetrine.blogg.se/
Postat av: Lina.

eyyyy sötnos?!

vi ska till göteborg nästa helg... vet inte vilken dag. men om du vill får du jättegärna följa med dit då? :)

älskar dig.

träffas snart?

lina behöver kram.

<333333333333333333333

2010-02-26 @ 01:00:42
URL: http://linaborjesson.blogg.se/
Postat av: Emelie&Malin

hihi, dagen var bäst :D

och vi är grymma som äter pizza i badrummet (aaa)

hahahahaha, fyfan :DDD

roligare personer får man ju förfan leta efter :)

JÄRNGÄNGET IN MY (emelies) HEART! :D

hahah

vi älskar dig så obeskrivligt mycket!

<33333333333333333333333333

2010-02-26 @ 02:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback