snön den bara öser ner.

tjabba tjena hallåååå.
hähä, jag är på jättekonstigt humör idag,vilket inte kommer sluta bra (aaa)
men hur mycket snö är det inte eller? ;o
jag får ryck om inte jag kan träffa min pojke idag.
jag saknar nämligen han sjukt mkt.. 
jag ska skotta i hela vänersborg annars, nån som är på ?:DD
iaaaf, träningen idag&imorrn blev inställda pågrund av snörisk -.-
dagen kommer väl spenderas inomhus med min syster, vi ska spela tv-spel!
och ikväll vill jag träffa adam, men som sagt vet jag inte hur det blir med det, vi får seeee. :)

Genom ett stort hål i taket har snön rasat in på bandybanan.

"haha, se vad vi har slösat flera hundra miljoner på
och så rasar takhelvetet in? :o patetiskt om ni frågar mig!"
- bra sagt av rebecca blomster.


Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha! så jävla patetiskt alltsååee! xD



jätte fin blogg haru fanny! :) <3

2010-02-22 @ 12:04:57
URL: http://rebeccablomster.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback