muppp.

haha, ni får hata mig för att jag är så dålig på att uppdatera (a)
dagen har vart seeeeg.
gick upp vid typ halv 11 och åt frukost.
sen pusslade jag med min syster, 500 bitar, detni! :DD
sen typ låg jag och lyssna på musik i några timmar och väntade tills klockan skulle bli 13.30.
då gick jag med syster&pappa till farmor och åt luuunch. gooottvare.
nu är jag hemma igen och har verkligen ingenting att göra.
säg gärna till om du vill hitta på något med mig! =D
ikväll kaanske jag ska träffa adam, men han svarar inte mig så vi får se hur det blir.
känner att jag inte klarar mig mycket längre utan honom.
ahjaaa. nu ska jag försöka få tag i hanniibannii.
bloggar mer sen , puss på er era muppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback