malin larsson, min bästa vän genom livet.

ey du, tjejen?
vad är det som händer egentligen?..
vi träffas aldrig längre förutom på träningarna.
och det är verkligen något jag saknar, att få vara med dig.
känns som att vi verkligen har glidit isär jättemycket och det är det sista jag vill.
jag vet, jag har vart dålig på att ringa det senaste men det har vart så mycket med allt..
jag lovar att jag ska bättra mig.
alla gånger jag har det jobbigt finns du alltid för mig.
och jag litar på dig till 1000.
&jag finns här dag som natt för dig.
för du är grym syster.
och jag kommer aldrig släppa taget om dig.
alla minnen, herregud vad många det finns.
och jag vill skapa så många fler.
jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig malin larsson, syster.




Kommentarer
Postat av: malin!

Naww älskling!

Jag kommer aldrig att släppa dig! du är min andra halva! alla minnen med dej är oslagbara!

Vi får börja vara mer igen som förr!! vill inte att vi glider isär det är det sista jag vill!!<33 älskar dig Fanny Petrine karin Nilsson, syster!<33

2010-02-22 @ 17:45:31
Postat av: caroline

så fina är ni!

jag saknar dig babe :(<3

2010-02-22 @ 20:27:04
URL: http://luftenboridinasteg.blogg.se/
Postat av: malin!

jag ska också bli bättre på att ringa och höra av mig! det lovar jag! men säger det samma det har vart en del saker nu på det senaste!<333 du är underbar syster! älskar dej!

du är min andra halva utan den dör jag! hoppar du hoppar jag! jag klarar mig inte utan dig!

Händer det nått med dig så kommer jag kämpa tills det är bra igen! jag kan lägga ner mitt liv för dig!

ÄLSKAR DEJ SÅ OBESKRIVLIGT MKT!<333

2010-02-24 @ 14:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback