hovfjället!

heemma igen dååårå!
&shit vikken bra dag det har varit ;d

började med att gå upp 04.30, inte trött alls, nejnej.
sen fixa mig och packa det sista sen åka iväg till lidl där bussen väntade.
jag satt med klara påvägen dit, vi sa inte ett ord till varandra, haha ^^
efter en fett lång tid var vi äntligen framme och vi fick hämta ut det som vi hyrt.
min bräda var väl helt okej iaf. :))
i backarna spenderades tiden mest med alva, sofia, millan, agnes, lund, matte & även adam en del. :)
jag ägde lund på snowboard (H) HAHA, kanske inte, men jag äger han på annat iaf :DD.
bussresan hem var betydligt bättre, då satt jag med battebus och han fick smisk i ansiktet av min tröja (a)
hahaha, han är bäst min bror.  <3
bussen kom tillbaka till lidl igen vid 19.30 ungefär.
tack för en toppendag allihopa! nu ska fannii sova.
ppuuussss! <3

bild på mig & lundiibooii från idag;

Kommentarer
Postat av: adaam:)

batte bästa bror<3 = mr perfekt.

Bilden= söööt!

Dagen= braa! : )

<333

2010-02-02 @ 20:14:41
Postat av: Aggeoa ♥

Haha, Hovfjället var bäst :D <3

2010-02-02 @ 20:28:34
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Millan.

Det var en jätte kuul dag! :)

Sötaste bilden ever!

<333

2010-02-03 @ 11:57:30
URL: http://millanwallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback