grattis i efterskott malinbästa, hihi! :))

jag kom precis på att det aldrig blev ett inlägg om min maliiin;o
så jag skriver ett nu i efterhand,hihi.

graaattis malinhjärtat!
15 ååår, nu knullar du lagligt & cyklar dessutom utan cykelhjälm! :DDD.
tror inte du förstår hur galet mycket du betyder för mig gumman.
egentligen har vi inte känt varandra sådär jättelänge,
men ändå det käns som om det var flera år sedan vi träffades första gången.
jag skulle inte klarat mig utan dig idag.
du finns alltid där när jag behöver dig och jag litar på dig till tuuusen.
du vet, jag finns här för dig dag som natt.
jag älskar dig bästa vän.  <3





Kommentarer
Postat av: Aggeoa ♥

Vilken söt bild :) Grattis, Malin!

2010-02-09 @ 10:43:00
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin bild du hittade -.-



åååh du etyder så himla sjukt galet mycket för mug och du är bästabästavännen. du finn si alla lägen och är så helt underbart jävla go!



Jag älskar dej. <333333333333333333333333333333

2010-02-14 @ 00:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback