emeliebästa. <3

hejhejhej.
sitter i emelies säng med emelie bredvid mig just nu, vi har vart på överby och det var topppen.
emelie köpte ett par sjukt snygga byxor och en asfin tröjjaaa. jag köpte ingenting (aa)
bara typ present med emelie till maliiiin.  :))
sen köpte vi en jäkla massa godis på maxi ,& deodorant, HAHA. :DD
sen bussen till resecentrum där vi fick sitta hur länge som helst och vänta på bussen -.- ahja.
tillslut kom vi hem till emelie och då åt vi.
och nu ska jag snart få höra hennes egengjorda låt, först av alla (H)! :DDDDDDD
det ska bli sjukt kul, för hon är så dukitig min bästaaaaemelie.
sen ska vi kika på 2012 på datorn, det blir nice.

&är det någon som hört något om datorerna så snälla hör av er. <3


ppussen.
&ja, bilden är helt otroligt snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback