24/2

hheeeeeyy.
kvällen har tillbringats i trollhättan & i min säng med malin och adaaam.
i trollhättan kan ni säkert gissa vad vi (jag(a)) gjorde, hihihihiih!
TOG HÅL I NAVELN :DD
bild kommer imorgon !
det gjorde ganska ont, men inte gjorde inte så ont som jag trodde iaf.
sen på vägen hem köpte vi pizzza och åt hemma hos mig.
och ja,resten av kvällen busade vi och mysteee.
MAHAHAH, jag & malin klippte av några av adams toffsar!!
vi är bäst (HHHHH)!
nu är klockan 23.30 och adam åkte nyss hem.
jag och malin ska kika lite på tv och har en hel del att prata om,
sen ska vi sova.
hoppas ni haft en bra dag! =)
puuusss.

Kommentarer
Postat av: sanna

hejj!

hur ont gjorde det att ta hål i naveln på skala 1-10 & vart gjorde du det ? :)

tänkte kanske själv göra det om ngt år eller så .

2010-02-25 @ 10:20:47
Postat av: fanny

sanna:

hej!

på en skala 1-10 måste jag nog säga typ 6 eller 7.

jag gjorde det i trollhättan på fairline. :))

2010-02-25 @ 16:59:52
URL: http://fannypetrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback