1 februari.

ett ord, GRYM!
fifaan vad bra avatar va !:DD

nu är jag hemma igen och ska steeka pannkakor tills imorgon, oxå ska jag packa.
underhåll mig gärna på typ skype eller sms ;dd

&som sagt så drar vi ju till hovfjället imorgon och jag ska gå upp 04.30 ;o!
men jag kommer inte blogga på hela dagen, kanske på kvällen.
vi får se hur trött jag är. hihi.

och grattis till min sandrasötnos som fyller 15 år imorgon!
du ska veta att jag finns här för dig dag som natt.
jag saknar dig sjukt mycket oxå för den delen.
men hoppas du får en toppendag gumman!
j a g ä l s k a r d i g.




Kommentarer
Postat av: sandralidholm :)

tack sötnos!

dsm för dig och det vet du!

jag älskar dig<3

2010-02-02 @ 07:51:45
URL: http://sandralidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback