simba.. SIMBA..

tjääännna!
sitter på sista lektionen i skolan med lund&emeloooj, har vart en helt okej dag faktiskt.
senare ska jag träna & flytta redskap. sen kanske muppisen skulle komma hem till mig, vi får se hur det blir =DD.
jag är gött nervös inför imorgon...men ahja. det blir nog bra!
vilka ska komma? =)
- det ska iaf emelie & lund.
och emelie söker någon att gå med! så hör av er till henne om ni inte har ngn att gå med ! ;d

det börjar runt 11 imorgon tror jag, jag har ingen aning, haha (a)
men jag skulle inte ut på golvet fören 12.30 eller 13.00 tror jag.. eller kanske 13.30? HAHA jag vet inte :D

nu ska jag fortsätta sociala mig med folket. puusss


Kommentarer
Postat av: Emeloooj

SIMBAA :D

jag älskar dig

du är finast

ingen kommer höra av sig till mig för alla hatar mig :(

pusss och gooood lycka :D <333333333333333333333333333

2010-04-16 @ 15:30:24
Postat av: meliie

Vill du bli veckans blogg? Allt du behöver göra är att skriva ett kortkort inlägg om mig eller min blogg så väljer jag ut dom 3 bästa & dom blir länkade + får ett eget inlägg i min blogg :) kram

2010-04-16 @ 23:07:43
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback