in da city med linneja

hihihi. har inte bloggat idag eftersom att förmiddagen spenderats nere i stan med min linneabus som jag skrev i något annat inlägg igår. :)
träffade henne utanför lindex halv 12 ungefär, då gick vi till handelsbanken och aktivera hennes kort, sen vidare till nordfeldts och sitta där i kanske 20 min. efter det gick vi till lindex,biblioteket och lite andra affärer för att kika lite.
sen när vi tröttnade på det gick vi till nordfeldts igen. haahahaa. fast den här gången köpte vi varsin macka istället för fika.
sen tog vi en sväng in på veromoda & expert innan jag åkte hem och hon oxå.
tack för dagen sötboll, jag älskar dig. ♥

nu ska jag äta lite innan jag sticker iväg och tränar.
någon bild kanske kommer upp sen, vi får se.
pussseeeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback