april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!

1 april.
gaaalet var fort tiden går egentligen..känns som att jag nyss var i thailand ju. hihi.
iaf, redan vid 08.00 i morse blev jag lurar, en viss sandra lidholm ringer och säger att jag missat ett läsmöte som var 07.30. hahah jag fatta ingenting och var värsta dryg eftersom att jag inte visste vem det var från början (aa)
och det första carlsson sa när han kom till skolan i morse och jag och några fler satt i "hallen" var;
"vet ni att det är ett oförberett so-prov idag?"
vi alla kolla på varandra och fatta inte vad han snacka om sen säger han;
"jag hörde lärarna prata om det igår! tror ni inte på mig...?"
då började alla skratta och vi fatta att han lurade oss.hähähh. =D
hade engelska&svenska i skolan, gick tidigare eftersom att jag skulle tilll vårdcentralen.
det gick bra.. ska åka&röntga ryggen. han visste inte riktigt vad det kunde vara,
i värsta fall har jag ärvt min mammas ryggskada.inteokej!
hoppas det är något som inte är farligt och att det finns något som kan göra så att jag inte har så ont. :)
sen skjutsa mamma hem mig och jag gick en långpromenad med zack.
nu vet jag inte vad jag ska hitta på. konfa blire iaf vid 19.00.

tjjiiiinng ! =DD

Kommentarer
Postat av: malin :)

ah men duurååh? :o



Haha skooojjaa :D jag är flum, och jävligt hungrig -.-

'

puss, jag älskar dig. <3

2010-04-01 @ 16:58:26
Postat av: sandra

HAHHAHA FIIIFAN , trodde jag skulle skratta sönder :DDDDD <3333333

2010-04-01 @ 22:35:58
URL: http://sandralidholm.blogg.se/
Postat av: arjeta

hoppas inte det är något med ryggen! du får inte lämna oss inför vårcupen :(((<3

2010-04-01 @ 22:37:02
Postat av: Eirikhelen

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2012-07-25 @ 18:07:45
URL: http://eirikhelen.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback