vi är ett bland dom 10 bästa truppgymnastik-lagen i sverige på våran nivå!

heemmmaaa !
&till att börja med ska jag berätta att helgen har vart bäst, det här kommer bli ett långt inlägg och jag är meeegatrött. menahja! :DD

Fredag den 27 November 14.12 gick bussen mot göteborg från tågstationen.
jag & malin hade allmänt kul påvägen ner, väl framme i göteborg bytte vi till ett tåg ner mot halmstad.
tiden flög förbi på vägen ner eftersom vi hade sjukt kul, & vid 17.30 någon gång var vi framme tror jag (?).
då fick vi gååå i 30 min för att komma till hallen. hallen var jättenice!, fräscht och bra omklädningsrum &sånt. :)
vi fixade oss, värmde upp och sen vare förträning på dansen. det gick toppen!
sen skulle vi till skolan där vi skulle sova, haha fyfan, det tog oss nästan 45 minuter att komma till skolan, vi hade ju inte en aning om vart den låg så det var därför, men den låg väldigt långt bort oxå -.- .
när vi kom fram hade min finaste bästa vän Klara som jag älskar mest redan lagt upp madrassen som jag & hon skulle sova på.
så det slapp jag fixa. vi bytte om och åt lite innan vi somna runt 23.00.

På lördag morgon gick mini upp ungefär en timme före oss eftersom dom var i pool 1 och vi i pool 2 så skulle dom tävla före oss. min trupp och jag gick upp runt 07.30 tror jag ? ahja. vi gick upp, fixa oss, packa ner dom grejerna vi behövde,åt frukost och gick hela vägen till hallen. när vi kom fram kollade vi när mini tävlade och hejade som aldrig förr! dom var superduktiga.
efter att deras pool hade tävlat klart var det dags för lunch, det var spaghetti och köttfärsås,mums.
när vi hade ätit var det förtäning för oss, det gick jättebra och alla fixade allt.
&13.00 var det vi som skulle tävla!
först körde vi tumbling, inget fall!
sen trampett, ett fall.
fristående, där gick det helt otroligt bra,hiih. -silje&josefin, ni var grymma som hoppa in i dansen och klarade det så bra.
poängen blev på tumbling: 8,550, trampett: 8,550 & på fristående 7,450. på friståendet fick vi så "låga" poäng för att en av oss hade haft en tofs på armen och för att det hade blivit konstigt med ngt hopp? ahja,nu vet vi det till nästa gång. men vi är ändå jättenöjda med våran prestation.
det var ca 2-3 lag i varje pool som gick vidare, sammanlagt 10 lag som gick vidare till final , och vi kom på elfte plats tror jag. gaanska surt. men ganska gött ändå tyckte vi,haha. ^^
när vi hade tävlat duschade vi och sminkade oss. sen bar det iväg till en pizzeria och äta. efter det åkte vi till arosfortet ! det är precis som "boda borg" & "fångarna på fortet" om ni vet vad det är? :) iaf, man delas upp i olika lag också finns det många olika celler som man ska gå in i och försöka klara. skitkul var det! vi var grymma, mitt lag.
seen tillbaka till skolan igen, äta godis,prata massa och kika någon film. myyyyys. alla somnade väl runt 23.00 idag igen, iaf jag (aa'

idag gick vi upp 08.00 , wiho, -.- frusit som fan under natten ;oo låg tätt intill klara, då blev det varmare,hhihi.<3
vi åt snabbt frukost,packade ihop allt & borstade tänderna och allt sånt.
sen gick vi ännu en gång bort till hallen där vi satt resten av dagen förutom när vi åt, det var tacccos. (y'
vi kollade på när killarna tävlade och shit, deras magar alltså ;oo haha, jag och malin satt & dreggla. ^^
vi kollade också på finalen av tjejerna, Dackegymnasterna från Stockholm vann, dom var grymt duktiga.
klockan 17.00 bar det av från tågstationen till göteborg och därifrån buss. hemma i vbg 19.35.

tack för helgen tjejer, jag älskar er så sjukt mkt så det finns inte.
VÄNERSBORGSGYMNASTIKFÖRENING. (L)

hahahaha, måste bara berätta;
malin; asså, är det inte mot röda hund typ?
jag; haha, är du dum eller? det heter ju röda katt!?
malin & alla andra runt oss; HAHAHAHHAHAHAHAAHAH, vafan Fanny!
det roliga var att jag var helt seriös fram till att jag kom på att det hette röda hund, skratta som aldrig förr. HAHAHA.

tro mig, bilder kommer!
puussss på den som orkade läsa,thihi.



Kommentarer
Postat av: adaaam :)

Jag är stolt över fanny och hennes lag:)<3

Det tar ett tag att läsa den texten höörrudu! ;)<333

2009-11-29 @ 23:55:03
Postat av: fannii

adaaam :);

hihih,tack adam! :)<3

jagvet (a', men du får en puss eftersom att du gjorde det :D<333

2009-11-30 @ 08:26:15
URL: http://fannypetrine.blogspot.com
Postat av: Emelie :)

Ni var säkert grymmast av dom alla! <3



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA röda katt!!!!! :DDDDD

<3333333333333(LL)

2009-11-30 @ 16:55:01
Postat av: Millan:D

Grattis det är ju as bra! Läste inte texten..men rubriken såg jätte bra ut! Jag vet att ni är bra! Kollar ju lite på tisdagarna;) GRATTIS!!! <333

2009-11-30 @ 20:30:22
URL: http://millanwallin.blogg.se/
Postat av: Alicia

vi är verkligen bäst , ! det var jätte kul i halmstad (:

2009-12-01 @ 16:31:09
URL: http://www.aliciabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback