sunshine

tjeeena
har haft en go dag med mina fina vänner, först spelade vi volleyboll ungefär en timme nere på sanden och sen var vi (jag, alex, niklas, adam, corre & hampus) här hos mig och kolla skräckfilm.  den var riktigt äcklig.. typiskt niklas att alltid välja filmer som gör att man inte vågar sova typ. haha :(
 
imorgon ska jag upp vid nio för vid tio kommer alex & corre hit för då ska vi ut på en långpromenad! tanken är att vi ska gå till ursand och tillbaka. skönt att jag har vänner som också vill motionera! sen vid två tar jag tåget till göteborg med malin, michelle, alex & hampus för att gå på kick-off med alla som ska sommarjobba på gothia. ser fram emot det faktiskt! puss
 

Kommentarer
Postat av: Malin solvang

Du är så vacker hjärtat mitt! :* <3

2012-06-28 @ 13:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback