pissar på regnet

alltså sveriges väder kan dööö just nu, så sjukt trött på regnet att jag till och med frågade bästa vännen alex om vi skulle gå ut och pissa på det. han var helt seriös och skulle gå ut och göra det nu sen skicka en bild till mig. HAHAHA tur man får energi från vännerna precis när man behöver det.
 
är verkligen sugen på att göra något, men vet inte vad.. har två tankar. 1. Dra upp min syster ur sin säng och be henne baka bullar med mig. 2. Bjuda hit alla kompisar för att spela monopol (aka evighetsspelet).
får se hur det blir. måste göra nååågot iaf! och vill inte städa rummet.. ehe..
 
hörs senare när jag kommit på ngt vettigare att skriva om. laaater
 
modell: jag
fotograf&redigering: erika alsterberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback