fem saker du kanske inte visste om mig:

1. Min fot knäcker när jag går. Jag själv tänker aldrig på det men folk i min närhet kan störa sig enormt på det haha..
2. Jag är allergisk mot smink. Inte mot mascara exempelvis utan det som man applicerar på huden, men det tror jag ni fattar. Men på grund av det måste jag alltid läsa vad sminket jag köper innehåller och helst alltid köpa samma sort. 
3. Jag är väldigt familjekär. Älskar min familj och pratar med dom om iprincip allt. 
4. Jag är livrädd när jag tränar gymnastik. Inte hela tiden, men när vi gör nya övningar och liknande.
5. Jag har väldigt svårt för att ta steget in i ett förhållande. Även om jag är kär i killen så tvekar jag för jag är rädd för att bli sårad osvosvosv.
 

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Att vara allergisk mot smink ser jag som nått bra faktiskt hur konstigt det än kan låta.

Svar: jaha! varför? :)
Fanny Nilsson

2012-06-29 @ 12:07:07
URL: http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: Emma

Vilket ämne i sminket är de du inte tål?
Har också problem med det så tänkte om du kanske kan göra ett inlägg också och visa vilka sminkprodukter du använder oså? :)

2012-06-29 @ 13:10:52
Postat av: Lina

har du någon gång blivit lämnad då? :( har du nått tips på hur man kan komma över en kille? :)Bra blogg!

2012-06-29 @ 14:02:42
Postat av: pingu

sv till lina: nej hon har typ aldrig blivit lämnad, hon lämnade den där killen som hon var tsm med för några år sen - mörkhyad kille, eller hennes föräldrar är rasister och då tvingades hon göra slut med han! what a bitch and parents.....

2012-06-29 @ 17:53:33
Postat av: Johanna

Hahaha! Första grejjen har min bror också man liksom hör när han kommer för de knäpper när han går! xD

2012-06-30 @ 19:09:11
URL: http://photosbymeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback