avslutningsfika


kolla in mina goa & snygga kompisar eller!? bara att höra av sig om ni vill ha nummer ;) heheh.
nej men efter avslutningen i skolan drog jag med alex, albin & adam till stan för en fika på nordfeldts! hur mysigt och trevligt som helst. bästa vännerna har jag!! 

nu har jag precis varit ute med syster i trädgården och tagit en jäkla massa bilder som jag visar er snart. 
klockan 3 ska jag med la familia till stan igen för att kolla in alla studenter och efter det in till grannen sebastian för att fira!! planerna för kvällen är inte riktigt klara än så vi får se.. men förmodligen blir det att dra till parken och kolla in mange makers :D 

laaater, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mobil nr till han i vit ceps?!

2012-06-16 @ 12:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback