äntligen lite längre

satt och skummade igenom alla bilder som jag tog på sebastians student och fann dessa två där man ser hur långt mitt hår faktiskt har blivit! man själv ser det ju aldrig så som man ser det på bilderna nedanför. jag vill dock ha minst tio cm längre haha.. men ska inte klippa mig fören efter sommaren nu så jag hoppas att det kommer växa iaf tre cm till innan augusti. det gör det nog om jag sköter det på rätt sätt :D
ett av mina mål här i livet är ju att få långt hår så därför var jag bara tvungen att visa er haha!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vad fint hår du haaar!
Undrar bara vad du har gjort där med håret, är de plattat och sen bara lite lockar i? Eller hur har du gjort? Tacksam för svar!
Fin blogg btw! :)

2012-06-19 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback