GRATTIS ADAM, 17 ÅR!

idag är det ingen vanlig dag för idag fyller en av mina närmsta kill-kompisar & även min klasskompis år!
adam, tack för att du alltid ställer upp för mig och stöttar mig när det behövs som mest. du betyder massvis för mig grabben och jag är glad att vi kommer gå ytterligare 3 år tillsammans i skolan. du och jag är ju grymma på att plugga matte tillsammans oxå, ellerhur? ;) haha ha världen bästa dag nu killen. det är du värd!

och ja, du kommer alltid vara en liten fjortis i mina ögon kompis ;)

Kommentarer
Postat av: FeskarN :)

Hihi gullig du är fannii. Tack så mycket min kära vän ! :) vårat matteplugg är svårslaget, de är så de är. :)<3

2012-01-14 @ 00:55:38
Postat av: Anonym

Jävla Stockholmare!!!

2012-01-14 @ 13:08:39
Postat av: FeskarN :)

alex,martin,hampus eller albin, ta er någonstans.. jag är stolt vargönbo!

2012-01-14 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback