SA1a - bästa klassen

gustav - jessica - linnea - sanna - aron - line (bytte) - linn - emelie - peter - emma - klara - rasmus.
kristin (lärare) - lina - hampus - jennie - tina - filippa - moa - therese - albin - louise - håkan (lärare)
emil - lovisa - linnea - elin - linnea - agnes - jag - anders
sen har vi martin, alex och adam som saknas på bilden!

yes - här har ni min goa klass! trivs verkligen med dessa människor och ser fram emot tre år med dom, och såklart - ta studenten tillsammans!
bilden är tagen från Agnes.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mår dåligt av denna bild. Vad tänkte jag med när jag satte mig med benen sådär? Bara undrar...

2011-10-27 @ 17:25:18
URL: http://slightfeeather.blogg.se/
Postat av: Anonym

är elin och filippa bra kompisar ?

2011-10-27 @ 20:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback