frågor - svar


Svar; Så fort jag fixat bilder (allt hänger egentligen på mig alltså) till Simon som ska fixa åt mig, snäll den grabben!!


Svar; Hejhej, ja det är det, men inte så mycket som jag hade förväntat mig att det skulle vara.
Som jag skrev förut, att jag IBLAND ångrar att jag valde det, är endast för att det är många ämnen man ska hänga med i osv. Men är man på lektionerna och gör det man ska så går det allt bra! Det är ju en bred linje så när du tagit studenten kan du göra nästan vad du vill + att den är högskoleförberedande. tummen upp för det!


Kommentarer
Postat av: ....

Vad heter killen som ska hjälpa dig med din design? Simon....? Skulle vilja ha hjälp med min med!

2011-10-03 @ 21:22:51
Postat av: Simon

jag finns längst ner i sidomenyn på högersida (Y)

2011-10-03 @ 23:15:05
Postat av: malin solvang

Nu ljög du allt lite! Man kan inte alls bli vad man vill när man tagit studenten för man är illa tvungen att plugga vidare för att få ett hyfsat jobb :) ville bara få det fastställt så han/hon som frågade inte får fel uppfattning!



Haha varför lät det inte som mig över huvud taget när jag skrev det? o.O



love you fanni! <3

2011-10-04 @ 16:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback