frågor - svar


Svar; Jag gick på Blåsut skola som bara ligger ca 5 minuter ifrån där jag bor nu.
Den var jättemysig och lärarna var toppenbra, så jag är verkligen nöjd med den skolan jag gick på och den jag går på nu.


Svar; Oj, det finns många personer/kompisar jag tappat kontakten med. Johanna bland annat, som var min bästa vän under flera år när jag var yngre, saknar jag ofta. Samira Batlak och Malin Larsson har jag inte heller pratat med på länge, får se till att ändra på detta! Dessutom har jag det senaste även tappat kontakten med Ahmed otroligt mycket eftersom han tog bort mig från facebook osv blir det svårt att ha kontakt med honom, tråkigt eftersom att han inte bara var min fina pojkvän utan en väldigt go kille.
kramkram.

Svar; Hejdu! Hehe, mjo jag har tränat gymnastik i 11 år, och i gymnastik tränar man ju inte bara t.ex armarna utan hela kroppen, så det är nog därför jag har ganska vältränad mage! :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

- Taaack sötnos! :D<3

2011-05-26 @ 21:40:40
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur gick det för din lillasyster på den där fotbollsgrejen?

:)

2011-05-26 @ 21:49:51
Postat av: anonym

Vart har du köpt den rosa tröjan? :)

2011-05-27 @ 15:14:03
Postat av: sarah.

vart har du köpt den rosa tröjan? :DD

2011-05-30 @ 18:29:16
URL: http://sarahnordin.devote.se/
Postat av: Ellen!!

Du är jätte fin!<3

2011-05-30 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback