Hemma!

Hemma nu från Aqua Blå med Elizia, inte lika kul idag men grymma människor som gör det roligt iaf! :D
Sitter just nu och kollar på Top Secret! riktigt kass men inget annat att kolla på just nu..
Ska iaf snart sova för imorgon går vi upp tidigt för jag och min familj ska till mormor och morfar och Elizia ska spela match. Vill verkligen inte dit imorgon! -.- (Jag vill träffa mormor&morfar men inte den här helgen...) FAN!
Aja, vi hörs innan jag åker imorgon, puss

Jag och mina fina vänner på bilden - Love u! <3


Svar: Nej, det har jag inte.. det ända jag har gjort är att permanenta (stavning) håret... och det var något av det värsta jag hade kunnat gjort!
Kraaam :D


Kommentarer
Postat av: felicia

pussss <3

2011-06-05 @ 01:01:51
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka är dina 5 närmsta vänner ? lägg in bild på dom! kram

2011-06-05 @ 16:19:58
Postat av: Hanna

Hej jag tycker du är så GRYMT FIN! Det gör nog alla da^--^

Men jag undrar har du haft problem med finnar? Om du har det vad använder för ansiktskräm ?? :)

Kram!

2011-06-05 @ 17:08:48
Postat av: Julia

Har du hört hur det har gått med fanny i örebro? (:

2011-06-05 @ 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback