städning på g

jag älskar när det är stökigt på mitt rum, vet inte varför men på något sätt så trivs jag bättre då? inte lika tomt och stort på något sätt haha... men, nu tyckte mamma det var lite väl stökigt så jag får väl göra henne glad genom att städa det. har även varit en sväng på överby efter skolan/sjukgymnasten och fixat klart nästan alla julklappar!! förutom en till hannisen. men.. det första jag gör när jag kommer innanför dörren är SJÄLVKLART att tappa en av de ömtåligaste julklapparna i sten-golvet så den går sönder. som att slänga pengarna i havet, skitkul. kände att det var precis det jag behövde när jag redan är som mest irriterad... gaaaaah -.-
fick även med mig en grymt snygg grå väst med mig hem till mig själv, visar er senare eller imorgon.
nu ska jag ta tag i rummet samtidigt som skrillex spelas ur (adams) högatalare. hehe. puss

Kommentarer
Postat av: H

Jag såg dig på överby förut med din syster, finis ! :)

2011-12-14 @ 20:17:26
Postat av: korven

När kommer videoinlägget?

2011-12-14 @ 20:23:27
Postat av: Mannen med sina förlorade högtalare.. :)

Hur mår mina älsklingar då? har du pajat dom rejält än? hehii. =)

2011-12-14 @ 22:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback