frågor - svar


Svar: Jag skriver om den i Augusti när jag ska börja! :)


Svar: Tjena! Jo det har jag allt men jag skriver igen. Jag går på Birger Sjöberggymnasiet här i Vänersborg och jag läser samhällsprogrammet med inriktning samhäll. Ingen aning om vad jag vill bli, men funderar på att läsa vidare på jurist-högskola! :)


Svar: Jadu.. bra fråga. Jag har faktisk ingen aning, men runt 50-lappen kanske? :)

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir!! Jag har först plattat igenom det noga och sen bara gjort några lockar som du skriver. Tycker inte det är snyggt med för mycket, men alla tycker ju olika så! :)

Svar: Haha men oj, tack! Bara för att man går på en sorts diet ska man verkligen inte sluta äta, det gör bara att så att du får mer fett på kroppen!!! Man ska speciellt inte skippa frukost för det är den maten du får i dig som gör att ämnesomsättningen sätts igång. Jag ska ju själv börja med min diet i Augusti och då kommer jag skriva upp ett träningsschema och visa vad det är jag ska äta osv förmodligen. Så ta del av det då om du också är beredd att kämpa lite! ;)
 

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad är det för konstig kommentars grej du har på korten? Är det nya blogg.se och hur får man de isåfall? :)

2012-06-26 @ 20:30:10
URL: http://ennj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback