sex saker ni kanske inte visste om mig.

köpte även en kofta som jag glömde visa er förut.. men ni får se den en annan gång :D !
har varit dålig på att uppdatera idag, ledsen för det men ja, det blir lite sådana dagar ibland. har iaf spenderat dagen mestadels med min underbart fina vän line. tycker om dig så mycket tjejen!
här får ni sex saker ni kanske inte visste om mig:
- när jag går knäcker min ena fot. den har alltid gjort det men jag tänker aldrig på det själv eftersom jag är van, men många andra i min närhet kan tycka det är väldigt irriterande haha.
- jag kanske har ärvt en ryggskada från min mamma som gör att jag måste sluta i gymnastik, vilket skulle vara något av det värsta som hänt mig. ren mardröm.
- jag börjar övningsköra om ca 2 veckor!
- jag är otroligt familjekär, min familj är världens bästa och jag ser absolut inga fel i att tex ha sin syster som bästa vän, vilket jag har!
- jag har sett både när min syster bröt armen och när min bästa vän klara drog armen ur led. riktigt hemskt att höra båda skrika och gråta av sådan smärta. det gör verkligen ont i en själv.
- jag känner ofta press över att blogga vilket är jobbigt, det ska vara kul att blogga, ellerhur? så jag ber er att inte tjata för mycket när jag är dålig på att uppdatera, jag gör det när jag vill, har lust och hinner. okej? :)
nu ska jag sova - godnatt!



Kommentarer
Postat av: Line

Tycker om dig massa också vännen min! Helgens outfit?

Och nej du ska fan inte sluta i gymnastik!!!!!!

Postat av: Anonym

när ska du sluta i gymnastik? :(

2011-10-25 @ 13:32:49
URL: http://polkagriis.devote.se
Postat av: Emma

du är inte dålig på att uppdatera !!! :)

2011-10-25 @ 20:41:44
Postat av: filippa nilsson '

jag älskar dig min fina, bästa syster/vän! <3

2011-10-26 @ 16:36:39
URL: http://filippanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback