USCH

segaste utbildningen jag någongins varit på och gubben som höll i den sa "mina vänner" i varannan mening jag höll på att få ryck asså.. JAJA, nu ska jag äta och fundera på om det är värt att gå till spanska-lektionen imorgon eller inte. puss på er!


på bilden är det jag och bästa filippa som går i klassen, många av er undrar vilka det är jag umgås mest med nu i klassen och här har ni henne, helgo tjej som jag är så glad över att jag lärt känna. klickade nästan med en gång mellan oss och det känns som att vi känt varandra hur länge som helst. underbara du!

Kommentarer
Postat av: lova

snygga bruds!

2011-10-26 @ 10:05:55
URL: http://lovap.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag har oxå varit på den utbildningen, fast typ i januari.. jag vet det var såå stödrande att han sa så, hehe ;)

2011-10-26 @ 15:28:10
Postat av: kille95 som smsar me dig myckeh

Men jag då?:(

2011-10-26 @ 18:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback