TJA


hej påååå er.
har varit en riktigt rolig skoldag idag, har inte skrattat så mycket på väldigt länge. tycker om mina klasskompisar enormt mycket!

nu ska jag plugga lite historia och sen åka en sväng till överby med sis och mami! ska inhandla lite nya smycken och en ny mössa hade jag tänkt. om jag hittar det jag söker så får ni se sen. (hoppas mamma tar initiativet att äta på donken också..(a))
JUSTE, kom på att jag inte visat gymnastik-kläderna än heller! det ska jag fixa oxå.

kyssshoouj

Kommentarer
Postat av: lova

snyggo!!

2011-10-19 @ 17:10:15
URL: http://lovap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejdu jätte fin blogg!! Ehm har letat efter en såndär tröja du har på Bilden :p Var finns den att köpa ?? <3

2011-10-19 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback