ni är så fina som bryr er - tack!

hej på er!
är på mycket bättre humör nu efter att allt löst sig.
och imorgon åker jag hem, längtar så mycket efter att få träffa min pojke nu så jag snart spricker.
bara några timmar kvar tills jag har han i min famn! miiii. världens bästa ahmed.

dagen i backen idag har vart ritkigt bra och jag börjar få grepp om det där med att hoppa nu!
riktigt kul. spelade även in en till video där jag & malin åker, kanske lägger upp den senare.
nu ska jag packa ihop mina saker och sen sova så att det fort blir morgon.
pusss!


ni ser hur blondt hår jag har här va?.. till veckan blir det nästan detsamma igen!!
ska lägga nya blonda slingor. hoppas det blir liknande som på bilden. woawoawoa (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback