Dag 7 - Mina syskon.

som ni nog alla vet så har jag ju en lillasyster.
och jag skojar inte när jag säger att hon verkligen ALLTID ställer upp för mig.
för det gör hon verkligen.
liplip, du är så himla fin.
och jag vet att vi bråkar ofta men det är väl det som kallas syskonkärlek antar jag? :)
du är världens bästa lillasyster filippa. jag är så glad över att jag har fått dela mitt liv med dig.
och kommer göra det i framtiden också för den delen.
me love you long time siss.
&du? du har världens finaste ögon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, fanny!!!

Du är så himla underbar allra bästa syster.

Du är bästbästbäst!

älskar dig nu och föralltid.



tack syster, jag älskar dig! <3

2011-02-02 @ 12:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback