rosa ros

uppvisningen gick helt okej. men åh vad jag älskar mitt lag och mina tränare! världen finaste personer.
alla i laget fick dessutom varsin ros av vår ledare pelle som har slutat som tränare. och av oss fick han en bok fylld med bilder och text i. han blev väldigt rörd och satt och fällde tårar när han tittade i den. då kunde man själv inte låta bli att gråta.

men nu ska jag inte sitta här och deppa ihop. detta var alltså en liten avslutning även om vi knappt ska ha uppehåll med träningarna under julen, bara nu på fredag som vi inte tränar.

har galet ont i huvudet såå ska faktiskt ta och lägga mig i sängen och spela wordfeud. vi hörs imorgon. puss!


Kommentarer
Postat av: stina :)

du är ur söt! :) <3

2011-12-21 @ 16:35:12
URL: http://www.nattstad.se/misshanqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback