Malin gästbloggar!

woooäääh, kände för att göra ett inlägg. Fast jag har inte frågat om lov så jag vet inte om det är okej?
Haha i vilket fall så gör jag det ändå. Fanny har inget att säga till om i detta läget!

Nåväl, i helgen ska jag till Brålanda med bästa fanny, filippa och hennes kompis som jag inte vet namnet på..
Det ska bli bäst, och jag tagggar till 1000!
Efter den kvällen som förhoppningsvis blir grym ska jag sova hos damen, och sen får jag se vad som händer hihi :)

Okej, detta blev ett av de tråkigaste inläggen som finns i fannys blogg.. Men ändå, nu har ni nåt att läsa. Hoppas ni uppskattar min lilla antstängning!
Puss & Kram /Malin



Valde denna bilden för jag alltid gillat den på fanny, plus att tröjan ser förjävla
go ut! haha!

Love you sweetie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback