Bingosidan - Spela Bingo Online – Svensk guide för bingo på internet

Hej på er!
Är det någon av er som har spelat Bingo på nätet tidigare? Själv har jag aldrig provat tidigare men jag hör ofta om många som gör det. Jag vet bland annat om att man kan vinna allt från en liten summa till en stor summa pengar om man vågar prova. Den sidan man hör mest om är väl "Maria Bingo" enligt mig, som delvis gör reklam på tv och radio samt i vissa tidingar. Men eftersom jag är medveten om att man måste vara 18 år har jag inte lockats till det speciellt mycket och därför aldrig provat. 
Bingosidan.com startades 2004 som den första svenska bingoguide för bingospel på nätet och har idag ett stort utbud av många olika sidor där du kan spela Bingo. Deras nybörjarguide och trevliga bingoforum är tips att kolla in för den som nyss började spela.
Så är du sugen på att testa och är 18 år eller äldre så klicka in här på Bingo och lycka till!

Spela Bingo Online

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback