småsur

asssååå vafan, vem i helv*te är det som jämför min blogg på andra tjejers bloggar i vänersborg!?
alla bloggar väl olika? alla kör sin egen stil och har sitt eget sätt att blogga på?
så lägg av bara, herregud.
visst, jättekul att ni tycker om min blogg och så, inte det jag säger men lägg av med att jämföra.

dock, tycker jag inte att det enda jag lägger upp bilder på är på mig själv + att jag vågar lägga upp bilder på mig själv utan smink?? har jag väl gjort ett antal gånger.

ahja, lite tankar och kommentarer från mig. HOUJ


Kommentarer
Postat av: nellie

fanny, din blogg är grym, stå på dig !

skit i vad alla snackar, dom eh ju bara avendsjuka & vill ha en lika bra blogg, de fattar du ju själv!

skit i vad alla snackar & fortsätt som du gör, du har en underbar stil, en underbara kompisar, underbar familj (som de verkar), you go, du är sjukt duktig på & blogg !

kör på vafan !

skit i alla ungjävlar som snackar skit, du gör de bästa du kan & de syns !

kör bara, forsätt kör i dina spår de kommer du längst med !

pussss sötis !

2011-08-12 @ 20:54:15
Postat av: LISA

dom har väl inget liv :)

2011-08-12 @ 22:31:27
URL: http://llllliiiisssaa.blogg.se/
Postat av: J

HAHA, vart kan man hitta detta? :D

2011-08-13 @ 12:43:58
URL: http://josefiinewestman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback