lever livet i hunnebostrand!



mormor,mamma&jag




hallå mina fina läsare!
vet att det varit usel uppdatering och att många frågat vad jag egentligen håller på med MEN, det är först nu jag fått igång internet, det har krånglat hela tiden. ledsen för det!
hur som helst har jag det verkligen hur bra som helst här nere, solen skiner och i havet är det mellan 20-24 grader varje dag. sååå skönt!!
imorgon ska vi in till smögen och sola och efter det gå och shoppa lite på smögenbryggan, naaaajz.

hoppas ni oxå har det bra, vi hörs senare ikväll eller imorgon. puusspusss


Kommentarer
Postat av: malin solvang

duu fanny jag har försökt smsa dig, samt svara på ditt sms men av nån konstig anledning går det inte.. så du vet! det jag skrev innan din fråga inatt var att mamma och pappa märkte att vi druckit, hehe :D <3

2011-08-02 @ 22:40:11
Postat av: elin

hej söta du !

filippa har en tröja på sig, leopard tror ja det är, var har hon köpt den, ur snygg!

tredje bilder.. ;)

en fråga till,

står du & filippa nära varanrda, allså har ni bra kontakt & kan snacka om allt & alla med varandra? :)

skitbra blogg, forsätt så bruden !

sköt om dig, kraaaaam !<3

2011-08-02 @ 23:04:34
Postat av: filippa

för det första kan du få skriva att jag har tagit bilderna! och för det andra ta bort bilden på dig och mig N.U och ta en annan för du skämmer ut mig.

2011-08-03 @ 17:25:52
Postat av: Jenna

jätte fina bilder :)

2011-08-06 @ 12:28:10
URL: http://jennadavis.blogg.se/
Postat av: Patricia

haha, Gud vilken gullig bild på dig och Filippa! :D <3 puss

2011-08-06 @ 22:47:33
URL: http://patriciatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback