weeeheey! :DD

WEEEHEEEY, nu är fannii glad!
hon har hittat en stoor tröja här hemma som hon kan ha när hon drar till hovfjället med klassen på tisdag!
woho säger jag bara :DDD
bild kommer senare ! :))
har även vart på överby med mammii idag, köpte nya chinos, ett vanligt vitt linne, en typ jeansskjorta och en randig tröja i vit & rosa.
hihi. bild kanske kommer in senare på det oxå, om ni vill se ? ^^
nu ska jag göra bildläxa.
&sen blire träning, cooore.

& grattis sara larsson som bli 16 idaaag! :))
du är toppen tjejen. <3


min systeryster är just nu påväg upp till funäsdalen med sin kompis och ska åka skidor.
jag är gött avundsjuk, hon kommer vara borta en vecka och jag kommer sakna heennee.
för hon är världens bästa lillasyster.  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback