sista träningen innan tävling.

nu är jag hemma igen från skooolan,
tack gnurra för skjutsen hem! :))
jag&malin var grymma på att åka skridskor,haha,jag ramla inte en enda gång faktiskt :DD
fast emelie var inte med oss, vilket var sämst :(<3
men jag älskar henne ändå,hihi :D

nu ska jag snart åka på träning,
men jag vill verkligen inte. för jag fryser så sjukt mycket;o

efter träningen ska jag hem till malindarling och sova där.
vi får se vad vi hittar på, det blir bäst oavsett men ändå :D
smsa om ni vill träffas eller såå.

&på söndag blir det tävling i borås, vilket betyder att detta är sista träningen.
och jag är jättenervös, för jag kan ingenting längre -.- ahja, det löser sig.

pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gurra inte gnu -.-''

varrseee :D

2010-01-22 @ 17:14:30
Postat av: ennazemla

sluta fanny!

båda vi vet att du fortfarande är bland top5 i gruppen.

du är jätte bra.

puss !:****

2010-01-23 @ 11:26:41
URL: http://ennaazemla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback