seeeeeg

allvarligt talat så är jag typ död idag.
jag orkar ingenting, somnade kanske lite sent eftersom att jag smsade med ludwig hela kvällen (a)
haha, ahja, han är bra han !:DD
sitter i skolan nu, ska snart ha no, &jag hatar't.
och efter det so. ussssch.
&sist efter lunch ska jag ha bild, hopppas vi får något kul att jobba med.
efter skolan ska jag hem till min vovve & så har jag tänkt att överraska min hannii på något sätt,
hur vet jag inte än.
men eftersom att hon skrev att hennes födelsedag kommer bli sämst så ska den bli bäst! :D
egentligen ska jag träna småbarnen men jag tror inte jag kan det med mitt knä och med tanke på hur trött jag är -.-

grattis gumman!
jag skriver ett inlägg sen om min bästa vän.
mendu, jag älskar dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback