42 frågor om din bästavän, hannii (L)

42 frågor om din bästavän!

1. Vad heter hon? Hanna Wetterling
2. Hur gammal är hon? hon är värsta stor ;ooo -.- 15 år.

3. När träffades ni sist?
hmm, förra veckan någon gång.
4. Vad har hon för hårfärg? mörkbruuunt typ
5. Brukar hon färga håret? typ varje dag ;o HAHA, nej men en gång i månaden eller något ;)
6. Vilka färger har hon haft? alla möjliga :D
7. Vad har hon för parfym? en som luktar gott iaf!

8. Är hon galen?
OM hon är!
9. Vad är erat bästa minne? finns huuuur många som helst!
10. Har ni många minnen ihop? jjjaaaa
11. Vart bor hon? blåsut/botered, den tönten
12. Har ni varit utomlands tillsammans? danmark ;d
13. Är du avundsjuk på något hos henne?
jaaaaaaaa!

14. Vad heter hennes syskon?
oskar wetterling
15. När träffades ni första gången?
dagis

16. Hur träffades ni?
jadu , det är en bra fråga!
17. Vad går hon i för sporter? den så kallade "sporten" bandy & fotboll ;)

18. Vad kan hon göra på helgerna?
plugga, busa, vara med mig och tränaa

21. Har ni pussats?
räknas kinden?
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? alltid.
23. Har hon fräknar? jaaa det har hon, och hon passa åtminstonde i det! för det gör inte jag -.-
24. Har ni kollat på film någon gång? klart!
25. Har ni bråkat någon gång? vi "bråkar" hela tiden :D

26. Har ni sovit i samma säng? jaao
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha, jaapp
28. Har du sett henne gråta? jaa
29. Vad gjorde du då? jag gav henne en bamsekram och sa några fina ord. (a)
30. Har du sett henne vara riktigt arg? mahah,jjaaapp!
31. Har hon sett dig gråta? jao

32. Vad ska ni göra i sommar?
allt som går , soommmaaar (L)
33. Har hon svikit dig någon gång? jaAAPP

34. Har ni pratat i telefon någon gång?
flera gånger varje vecka :D
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? det vill jag inte vara med om. men om hon dör så finns inte jag kvar efter det. för jag klarar mig inte utan min hannii. hon är min andra halva.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år?
det hoppas jag verkligen.

37. Älskar du henne? ja, men älskar är ett för litet ord om min hanna.

38. Vad är det bästa med henne? allt förutom hennes elakhet, hahah ;o , näe nu var jag elak, hela hon är bäst :D
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? om man ändrar något så är det inte samma person som jag älskar, så det så.

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner?
om hon inte är dum :DD

41. Hur ser hennes klädstil ut?
toppenbra!
42. Tror du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? (jag gjorde den din tönt!) hon har redan gjort det ^^,


Kommentarer
Postat av: hanniibanniii

hahah , du ska passa ris gullunge =ddddd

<333333333333333333333

2010-02-04 @ 18:48:49
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback