Mycket text.

fredag; kvällen på Club Turbin var helgrym, tack alla ni som gjorde kvällen!
lördag; åkte till överby med hannii och hittade iaf 4 julklappar & lite annat smått & gått till mig själv.
hanna ramlade och snurrade sedan runt i snön, vek mig dubbel av skratt, hahahaha! :D
på kvällen vare jobb nere i a-hallen som gällde.
det var julkonsert med bland annat timoteij, ola svensson & jessica andersson.
och vårat jobb var att stå i garderoberna. fett jobbigt.
men tur hade jag ju som hade hanna, haha fyfan vad roligt vi hade. ditt cp, jag älskar dig ! =D
älskling kom även bort i typ 30 min, bäst är han.
idag blire plugg, träna småbarn&träna själv. segt:(
långt text, inte kul. jaja. pussssss


bild från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback