generös..

hejdär.
förlåt för dålig uppdatering,
men jag var inte hemma fören halv 2 igår så där har ni anledningen.
gårkvällen spenderades mest med emma men även med en jäkla massa annat folk.
grymt kul vare + att jag lärde känna massa nya vilket jag tycker är aaaskul =D!
haha erika: - alltså jag är så Generös.
jag,caroline&emma: - det heter "shenerös" eller asså, man uttalar det så.
hahaha.
emma sov iaf här inatt och gud vad den tjejen är underbar.
som tvillingen jag aldrig hittat fören nu.
j a g ä l s k a r d i g

ikväll blir det träning sen kommer fina kompisar hit & grillar!
pussss


bild på calleponken, mest för att han är en av dom som kommer ikväll. :D

Kommentarer
Postat av: emmmmaa

jag älskar dig fanny Nilsson !! 4du är helt jävla bäst tjejen ,, <3



+ kan du hjäpla mig med en snygg blogg ??? :D

tänkte , alla tjatar ju på mig så jag får väl skaffa då :D

2010-08-03 @ 14:35:06
Postat av: Erika

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH JAG SLUDDRAR NÄR JAG ÄR FULL OK?

2010-08-03 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback