myspys.

sitter med malinhjärtat i min säng med varsin kopp o'boy. hon ska även sooova här. =DD
vi är sådär ganska frusna efter att ha cyklat runt i vänersborg i bara skinnjackor och pratat med massa folk.
mer än bra faktiskt. :)<3
imorgon blir det repetition av konfirmationen, segt som tusan.
men ja, bara att leva med det.
fööör på söndag så konfimerar ju jag mig! iihh.
både bra och dåligt..sämst är ju att jag inte kommer träffa malmish lika ofta.
det suger verkligen. men vi ska försöka att träffas ändå :)!
nu ska vi titta på film och kanske ringa emelie.. men vi har en känsla av att vi kanske kommer störa ganska mkt.. (a)
hahaha. ahja. pusss!

Kommentarer
Postat av: Josefin

IIIIIH, FANNY ÄR TILLBAKA! :D :D :D

- passa på att kolla min blogg sötnos,

en sjuuukt fin bild på dig där ;)

HAHAHAHA !

<3

2010-04-24 @ 09:23:15
URL: http://granstroms.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback