lyyyktan

shääänna !
sitter just nu hemma hos bästa emeloooj.
hade världens bästa kväll igår, och natt (a)
började med att jag, malin & emelie drog oss bort till lyktan.
där var dt massa trevligt folk, i början var det segt men sen blev det riktigt najZ. :)
jag & marcus spelade biljard, haha vi var bäst.
vi stannade kvar där till typ 00.02 då emelies pappa kom och hämta upp osss.
men när vi kom hem till malin och skulle sova så gick inte det för vi var för pigga,
så vi gick ut och mötte marcus igen =DD
vi skulle även träffat empa, men han dissa, ahaah ;d
ahja, sen fick vi skjuts hem av Sandra, en tjej som jobbar på lyktan.
vi satte oss mitt på gatan och satt där ett tag tills vi nästan frös ihjäl, då gick vi in till malin och kolla på tv tills klockan var 05.30, emelie&malin satt och åt lasagne oxå. hahah.  (y)
sen drog marcus hem och då gick vi andra och la oss.
och nu sitter jag som sagt hemma hos emelie, för malin skulle till stallet.
om några timmar ska jag iag träffa malin, empa&marcus igen. 
ppuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback