hannii bloggar

tjoooo gött fölk!
hur mås det? gött å höra.
Nu är det hannii som skriver lite här nuvah.
Jag och fanny har myst inatt, hihihihi. Misstolka inte.
Sov i alla fall här inatt så nu vet ni det.
Fanny hängde med mig på min bandy avslutning det är alltid roligare med mer folk. Speciellt när de sitter och underhåller mig , höhö.
Igår så myste vi framför tvn med new moon och lite godis.
+att jag skrämde livet ur fanny med en påskmust, jag dog nästan av skratt.
Ha det bra det var allt från mig.
Nu kommer snart mamma så nu kan jag inte skriva mer.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Jag kan visa med en bild som jag kan ordna snart till dig :) ;)

<3

2010-04-03 @ 13:19:46
URL: http://prickenoverit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback