sursomfan.

va i helvete är det som händer med människor?
på ca fyra timmar har det som hänt spridit sig över nästan halva vänersborg.
och inte bara det, det har oxå spridits en förjävla många rykten som är så falska som det bara går att bli.
jag är så jävla sur.

vem fan tror på att en av mina närmsta vänner skulle slå ner mig?
det är sjukt. det skulle hon aldrig, aldrig någonsin göra mot mig.

och det vet jag mycket väl.

jag & pauline är vänner nu igen, vilket jag är otroligt glad över.
men iaf, vi bryr oss inte längre om vad er andra säger, så därför kan ni ju bara hålla tyst om allt.
det här var en grej mellan mig & pauline, om våran vänskap.
jag är så trött på det här just nu.

och om någon, någon gör det minsta lilla mot min syster. så svär jag på att den pratar personen inte pratar med mig mer.

ni vet vilka ni är som gjort något.
ni som inte gjort nått behöver ju inte ta åt er.

men tack ändå till alla som bryr sig och säger att allt kommer lösa sig.
nivetvilkaniär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback