Gästbloggning.

hejsan hoppsan fannys blogg !
Nu är det Hanna som ska gästblogga här . :)
annars så bloggar jag på allkindsofluck.blogg.se , höhö ;)
Ni vet ju säkert att fanny är i värmen just nu , i thailand rättare sagt och hon har bett mig och erika att gästblogga lite för henne ibland.
Men jag frågade henne vad jag skulle skriva om och hon sa bara vad du vill . 
Det hjälpte ju inte mig precis.. Men men .
Nu har jag faktiskt fått ihop en liten text , men ganska så meningslös.
Men skitsamma , så länge jag skriver någonting ?
Kan ju i alla fall säga att jag saknar henne otroligt mycket min lilla fröken struts . :)(L)
Tack för mig ,
skriver väl säkert någon mer gång när hon är borta.
Och erika också kanske så att det blir någon meningsfull text . :)(yyy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback