8 dagar.

hejjjje.
kom nyss hem från överby, har vart där med pappa en sväng och hämtat upp mamma.
vi skulle egentligen kollat på skor åt mig som jag kan ha i Thailand, men vi hann inte..
så det får bli imorgon.
nu ska jag snart äta och 17.00 blire träning,wihu! :)
efter träningen ska jag iaf träffa adam, så får vi se om någon mer kommer.
allt blev ju ändrat eftersom att malin ska åka och kika på Idol.
och jag är inte alls avudsjuk :( men hon lovade att ta bilder på Erik åt mig,hihi :DD
men vi hörs senareeee.
&förresten skulle jag kanske gå runt i Tzuka idag på träningen, jag är något nervös.
puuusss!

(tips på bra mascara?!)

Kommentarer
Postat av: caroline

adam vem? :DD<3

2009-12-04 @ 18:13:12
URL: http://verklighet.devote.se
Postat av: Anonym

adam erikson självklart:Skåtisar

2009-12-04 @ 22:02:45
Postat av: fannii

caroline;

som någon utan namn sa, adam eriksson :))

hihi :D<3

2009-12-05 @ 10:37:04
URL: http://fannypetrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback